Методична робота в школі будується на досягненнях науки, ППД, системою аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької, науково-практичної, інформаційної діяльності з підвищення наукового, загальнокультурного рівня педагогічних працівників, удосконалення їх професійної компетенції та підвищення ефективності навчально-виховного процесу.
Проблема, над якою працює педколектив школи в 2019-2020 навчальному році: - Впровадження інноваційних технологій як засобів, механізмів розвитку освітньої системи школи.
З метою якісної та ефективної організації, проведення систематичної колективної та індивідуальної методичної роботи з педагогічними кадрами, в школі працюють методичні структури: - Методична рада; - МО учителів початкових класів; - МО учителів природничо-математичного циклу; - МО учителів суспільно-гуманітарного циклу; - МО класних керівників; - МО вчителів індивідуального навчання; - Психолого-педагогічний семінар
Впродовж декількох років методична діяльність у школі будується і проводиться за принципом моніторингу - систематичної аналітико-діагностичної діяльності. Проводиться предметні тижні, де педагоги й учні удосконалювали знання з навчальних дисциплін, представляли свої надбання з різних галузей навчально-виховного процесу. Усі засідання методичних об’єднань мають відповідну структуру, де обговорюють, проводять, аналізують: - результати навчально-виховної роботи: - динаміку зростання (спаду) успішності учнів; - результати контрольних робіт (державної підсумкової атестації), навички читання; - діяльність членів МО щодо розвитку творчого потенціалу учнів, залучення їх до різних видів позаурочної діяльності; - аналіз стану викладання предметів: - стан виконання навчальних планів і програм; - використання інноваційних технологій, їх ефективність; - стан позакласної роботи вчителів з предметів; - система та результативність підвищення професійного рівня вчителів; - результати участі учнів в олімпіадах, конкурсах; - аналіз роботи за рік та перспективне планування. Систематично проводититься внутрішкільна методична робота з питань: 1) Самоосвіта педагогічних працівників ; 2) Атестація і творчі звіти педагогів : 3) Курсова перепідготовка ; 4) Участь у роботі предметних тижнів, методичних нарад; 5) Робота з підготовки учнів до участі у Всеукраїнських олімпіадах з базових дисциплін; 6). Поповнення кабінетів методичною та довідковою літературою, розробками уроків, виховних заходів, матеріалами з досвіду роботи учителів; Усі засідання методичних об’єднань проводились згідно з планом роботи. До засідань готувались педагогічні виставки методичних розробок з даної теми, відкриті уроки з подальшим їх детальним аналізом і обговоренням.